latinica | english
 

Дешавања

29.03.2013.

Едукативне активности у марту

У Народној банци Србије, 29. марта 2013. године, одржана је радионица „Динар наш новац“ за ученике Трговачке школе из Београда
У Народној банци Србије, 22. марта 2013. године, одржана је радионица „Мој буџет и ја“ за ученике Прве економске школе из Београда
У Народној банци Србије, 21. марта 2013. године, одржана је радионица „Динар наш новац“ за ученике Основне школе „Владислав Рибникар“ из Београда
У Народној банци Србије, 20. марта 2013. године, одржана је радионица „Мој буџет и ја“ за ученике Прве економске школе из Београда
У Народној банци Србије, 20. марта 2013. године, одржана је радионица „Знамените личности представљене на динарским оптицајним новчаницама“ за ученике Основне школе „Владислав Рибникар“ из Београда
У Економској школи у Ужицу, 20. марта 2013. године, одржана је радионица „Динар наш новац“ за два разреда те школе
У Народној банци Србије, 19. марта 2013. године, одржана је радионица „Мој буџет и ја“ за ученике Прве економске школе из Београда
У Народној банци Србије, 19. марта 2013. године, одржана је радионица „Знамените личности представљене на динарским оптицајним новчаницама“ за ученике Основне школе „Дринка Павловић“ из Београда
Турнир у „Монетури“ одржан је 18. марта 2013. године у Народној банци Србије за ученике Правно-пословне школе из Београда
Народна банка Србије се од 15. до 21. марта 2013. године укључила у обележавање Светске недеље новца, која је покренута на иницијативу Међународног покрета за финансијску едукацију деце и омладине, спроводећи активности на пољу финансијске едукације младих
У Народној банци Србије, 13. марта 2013. године, одржана је радионица „Мој буџет и ја“ за ученике Европске пословне школе „Милутин Миланковић“ из Београда
У Народној банци Србије, 11. марта 2013. године, одржана је радионица „Динар наш новац“ за ученике Трговачке школе из Београда
Турнир у „Монетури“ одржан је 6. марта 2013. године за студенте Пословног факултета Ваљево Универзитета Сингидунум

Центар за посетиоце

     <<<